Galeria Fotogràfica

Avís. Les fotografies exposades en aquesta secció, en ser la majoria dels actors de les mateixes majors d'edat, s'entendrà que al pertànyer al club o en ser partícips de les sortides comunicades a aquesta pàgina, donen el seu consentiment per mostrar-les en aquesta FOTOGALERIA.

Si algú no volgués ser mostrat en cap fotografia d'aquesta web, si us plau ompli el següent formulari i remetre-ho a l'associació.

Sortida realitzada els passats dies 16 i 17 quan vam fer un mun de quilómetres desde el Cap de Creus fins a Vielha.

En primer lloc donar un gran aplaudiment i reconeixement al grup d'Autocaravanes que ens va servir de suport en aquesta aventura.

Aquestes fotografies són unes poques de totes les que vam fer aquest cap de setmana, però per motius personals i de temps, el visionat del vídeo realitzat i la selecció de les mateixes, s'està demorant una mica més del desitjat pels components d'aquesta secció .
Preguem disculpeu el retard en la publicació de les mateixes

Per alguns problemes tècnics, no hem pogut penjar totes les fotografies que tenim, cosa que poc a poc esperem corregir.

Sortida realitzada el passat dia 19, quan vam anar a visitar en Bassella, el musseu de la Moto

Aquestes fotografies, són només una petita mostra de la gran quantitat de motocicletes que hi ha a l'interior del Museu, perfectament conservades i d'una bellesa impressionant ....

Sortida realitzada el passat dia 21, quan vam anar a visitar en  solsona, la Cripta Romànica i el Santuari del Miracle.

Aquesta sortida la vam realitzar el passat dia 20 de Gener i vam descobrir l'Autòdrom de Terramar, (Gràcies al nostre amic i soci, Jordi), construït al 1923 i situat entre Sitges i Vilanova i la Geltrú.
La veritat és que va ser una sorpresa descobrir aquest circuit, la llàstima va ser no poder accedir-hi, ja que actualment es troba en mans privades.

El passat diumenge 17, ens vam presentar uns quants amics (havent pogut ser alguns més, però per circumstàncies personals no va poder ser aquest any, per al pròxim no falla ni déu, segur), a la PAPANUELADA en favor dels nens amb risc d' exclusió,  lliurant-los infinitat de regals i alegrant la tarda a tots els nens que ens vam anar trobant durant el recorregut que vam fer tots per barcelona.
La veritat és que ens ho vam passar d'allò més bé.

Aquest es el testimoni de les persones que vam poder vindre a l'esmorzar que es va realitzar a COLLSUSPINA el passat dia 11 de Novembre de 2017

AGRAÏMENTS A TOTS

US ESPEREM A LA PRÒXIMA TROBADA A TOTS.

Durant aquesta primera concentració, podreu observar com realitzàvem barbacoes per dinar, vam plantar un arbre commemoratiu al càmping (un dia d'aquests, li posarem la placa), vam fer jocs d'habilitat (bàsicament per marejar), de velocitat (sense matar-se a córrer per la vora de la piscina), llançament de barrils de cervesa (plens i havent desallotjat el lloc de motos, cotxes i caravanes per si de cas), acabant amb la comprovació d'habilitats en cas de naufragi (pujar a una barca i remar amb les mans). Com podreu comprovar, mentre es realitzava el menjar (que per cert, els va quedar buenísim als cuiners .... Un gran hurra per a ells), la vigilància sobre la mateixa, va ser meticulosa, i encara que es vegi als cuiners amb la mateixa cervesa, us puc assegurar que no va ser el cas. El menjar Fantàstic, la gent espectacular i com a colofó, el gran concert que el company Nor amb la seva banda, van oferir en directe als assistents i personal del càmping, va ser d'allò més amè i canyer que podríem haver trobat en cap altre lloc.

Sortida realitzada el 22 de Juliol de 2017 a Orrius la Secció Motera de la Unió Caravanista de Catalunya